Udbud af bogholderifunktionen i Copenhagen Pride

I forbindelse med udbud af bogholder- og regnskabsassistanceopgaven ønsker Copenhagen Pride at indhente tilbud på opgaven, nærmere defineret i det nedenstående. Opgaven overtages fra vores nuværende bogholder pr. 1. februar 2024 og løbende frem til 31. januar 2026 med mulighed for forlængelse og med normale opsigelsesvarsler fra begge parter.

Copenhagen Pride er en mindre forening drevet af en valgt bestyrelse. Bestyrelsen har ansat en sekretariatschef, som på vegne af bestyrelsen og i samarbejde med vores organisatoriske forperson og kasserer står for den daglige drift af foreningen. Udover sekretariatschefen består sekretariatet pt. af fire årsværk. Derudover er der tilknyttet cirka 12 frivillige fagansvarlige, som står for en del af foreningens drift, hvor især Winter Pride og Copenhagen Pride Week er hovedbegivenhederne.

Bogholderiet forventes løbende være i kontakt med sekretariatschefen og kassereren. Der ønskes et fast tilbud på nedenstående opgaver samlet set og derudover en fast timepris på opgaver, som foreningen ønskes udført derudover. Foreningen har i nuværende regnskabsår haft følgende posteringer:

  • 7105 poster på finansbilag
  • 2229 poster som leverandørfakturaer
  • 1496 poster som leverandørbetalinger
  • 256 poster som debitorindbetalinger.

Fordelingen af opgaverne mellem CP (Copenhagen Pride) og BH (Bogholderi) og intervallerne hvormed disse udføres, fremgår af nedenstående opgaveoversigt.

Tilbud, eventuelle spørgsmål eller anmodning om uddybende møde skal fremsendes til [email protected] senest 8. januar.

Modtag de seneste nyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få organisatoriske nyheder fra Copenhagen Pride en gang om måneden