Frivilligkoordinatorer søges til Copenhagen Pride!

Som koordinator hos Frivilligteamet får man det overordnede ansvar i frivilligteltet i løbet af dets åbningstid. Man kommer ikke til at være der alene, da der kommer til at være to, der sidder i indtjekningen, hvor koordinatoren kan træde til og hjælpe når der er travlt (f.eks. ved et bartenderryk). Dagene kommer som udgangspunkt til at være delt i to, så der er to koordinatorer i løbet af en dag. Vagterne vil blive koordineret med resten af frivilliggruppen, så vi kan få teltet dækket så godt som muligt under hele åbningstiden, hele ugen. 

Du vil få oplæring i, hvordan man bruger vores Frivilligsystem, Crewplan. Det vil også være koordinatorens opgave at oplære de frivillige, der kommer til at sidde i indtjeningen fra dag til dag. 

Alder: Du skal være mindst 18.

Sprog: Dansk er som udgangspunkt ikke en nødvendighed, dog er det at foretrække, hvis man kan forstå og tale bare lidt dansk, da vi har frivillige som ikke taler engelsk. På samme måde er engelsk (på samtaleniveau) et must, da vi også har en del frivillige som ikke taler dansk.

Færdigheder: 

  • Du skal gerne have noget teknisk snilde, da man skal kunne finde ud af at bruge Crewplan (selvfølgelig med oplæring) inden vi går i afvikling.
  • Du skal kunne bevare overblikket, også når der pludselig står 30 bartendere som skal tjekkes ind.
  • Du skal være i stand til at sætte dig selv i en ansvarsrolle og ‘træde i karakter’, når der er behov for en leder og være i stand til at vurdere, hvornår der er behov for at en Fagansvarlig skal træde til.

Erfaring: Det er et plus, hvis man har erfaring indenfor en form for ledelse, men det er ikke et krav.

Arbejdstider: Bliver fastlagt når vi nærmer os august – efter aftale med dig, selvfølgelig.

Arbejdsopgaver under afvikling: 

  • At åbne/lukke Frivilligteltetteltet, alt efter hvilken vagt man har
  • Sørge for at teltet efterlades i pæn stand til dagen efter
  • Oplære indtjekningspersonalet i Crewplan
  • Sikre at ting af værdi fjernes fra teltet (t-shirts, poletter og armbånd)
  • Optælling af t-shirts
  • Diverse ad hoc 

Arbejdsopgaver udenfor Pride Week i august:

  • Afvikling af Winter Pride Week i februar
  • Afholdelse af frivilligevents
  • Bistå faggruppen
  • Mulighed for at indgå som suppleant for frivilligansvarlige til møder

Ansøgning:

Lyder rollen som noget for dig, så send en ansøgning til [email protected], hvor du fortæller om dig selv, din motivation for at blive en del af frivillig teamet og dine eventuelle erfaringer. CV er ikke påkrævet!

Modtag de seneste nyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få organisatoriske nyheder fra Copenhagen Pride en gang om måneden